
Yhtiön mukaan kalliiden kivijalkamyymälöiden lopettamisesta vapautuvat resurssit käytetään parantamaan yhä kasvavan verkkomyynnin palveluita. Liikkeiden sulkeminen ei aiheuta irtisanomisia.
Jimm'siltä arvioidaan, että ATK-kauppa on yleisti ylittänyt pisteen, jossa fyysiset myymälät eivät enää pärjää palvelutasossaan verkkokaupoille. Jimms'in mukaan verkkokauppa pesee kivijalkamyymälöiden pakosti pienet varastot lyhyemmillä toimitusajoilla ja paremmalla valikoimalla. Lisäksi asiakkaat ovat tottuneet asioimaan puhelimen ja sähköpostin välityksellä.
Tulevaisuudessa Jimm's kertoo keskittyvänsä parantamaan asiakaspalveluaan niinä aikoina, kun asiakkaat sitä tarvitsevat. Yhtiön tiedotteen mukaan suosituimmat ajat verkko-ostoksille ovat iltaisin ja sunnuntaisin, jolloin suuri osa asiakaspalveluista ei ole tavoitettavissa.
Edit: Lisätty tarkennus Turun myymälän säilymisestä
Kirjoittaja: Teemu Laitila @ 6. kesäkuuta, 2011 14:55